En underbar dag med släktingar !!

Åh vad jag älskar sådana här dagar, då man bara får njuta av det vackra vädret och sin ledighet. (att det är måndag i morgon har jag förträngt). Planerna som jag hade blev lite ändrade, så jag passade på att umgås lite med mina släktingar idag. Min ena kusins dotter skulle ha kalas (hon fyllde 12 år i måndags), så jag blev inbjuden och det tackar man inte nej till. Faster och farbror kom och plockade upp mig vid 13.30-tiden, sedan gasade vi iväg med den lilla sportbilen till kusin och hennes familj. Vädret har varit strålande idag så dom hade dukat upp med kakor, tårtor osv utomhus i den underbara parken intill. Alina blev uppvaktad med presenter och hon värkade mer än nöjd när vi plockade ihop och gick in. Jag har några foton från kalaset, men min mobil vill inte riktigt sammarbeta med mig, så ni får se dom en annan dag helt enkelt. Jag har i alla fall haft en fantastisk dag :). När jag kom hem hade Märtha besök utav Amalia, så jag gjorde dom sällskap ute på balkongen ett tag innan Märtha skjutsade hem Amalia. Trevligt !!!! Nu har jag slängt mig i soffan och tänkte slappa en stund innan det är dags att sova. I morgon är det ju måndag som sagt (men det har jag fortfarande förträngt) !!! Veckan som kommer bjuder på lite smått och gott, såsom ett besök hos frisören och en bio. Sex And The City 2 är det tänkt att vi ska se :).







Grattis på morsdag mamma, hoppas du blev glad för blomman du fick :). ♥


/ M   A   R   I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0