En dag på slalomskidorna, Åre är underbart !!!

Som jag sa, det skulle vara hemskt att åka härifrån utan att ha åkt slalom. Så idag trotsade vi vädret och drog ut i backarna, jag, Madelene, Fredrik, Elise och Alvin. Såhär i efterhand ångrar vi oss inte. Vädret har varit växlande, ena sekunden sol och nästa sekund snö. Men det var underbart, nu är jag mer än nöjd. Jag älskar känslan man har i kroppen efter att ha pumpat puder och varit ute i friska luften hela dagen. Nu blir det att bada bastu för att sedan slappa i soffan, kvällen blir lugn med mys här i stugan. Vi unnar nog oss en långpromenad också :). Har fotograferat en hel del idag, men orkar inte lägga upp dom nu. Så ni får glatt vänta, men dom kommer senare. Jag lovar !!! Nu ska jag ställa mig i kö för en dusch, hörs senare.. / M








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0