Drygt 6 veckor kvar !!!

Vilken tur vi hade idag..!!!! Dagen innebar friluftsdag, vilket alla såg fram emot. Dock såg inte vädret så lockande ut i morse, men vi slängde på oss regnkläderna och gav oss iväg. Men vi hade tur som sagt, vi har sluppit regnet hela dagen fram till att vi skulle promenera hem. Då började det smådugga lite, det var först när vi kom fram till skolan igen som värsta skuren drog förbi. Flyt kallas det för :). Så ja, vi har haft en jättetrevlig dag med massa lekar, äventyrsbanor kluriga uppdrag osv.... Nu är jag hemma, och har precis hunnit med en varm dusch. Kan säga att det var lite kallt att bara stå och kolla på, när barnen lekte hela dagen. Men nu är jag varm igen :). 


Kom nyss och tänka på min semester, som blir av i Juli. Fyra veckor, alltså är jag ledig hela Juli :). Jag börjar faktiskt längta...Drygt 6 veckor kvar med andra ord :).. Det blir fyra veckor i Sundsvall, vilket kommer bli superbra. Jag har redan massa roligt inplanerat, och för att inte glömma. - Umgås med familjen är något jag ska vara riktigt flitig med !!!!! Men innan dess är det en hel del andra roliga saker som händer här nere. Såsom: Utgång, R.I.B-båtstur, middag med alla kollegor på någon restaurant, skolavslutning, avslutningsmiddag hemma hos rektorn med all personal från både högstadiet och lågstadiet..m.m... Detta kan bli skoj :). När höstterminen börjar närma sig kickar vi personal igång med en övernattning på Djurö, med diverse olika aktiviteter. Livet leker hurrni :).  



/ M   A   R   I








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0