Då tänker vi om !

Dagens planer blev ändrade till max, så det får bli en kväll hemma i soffan. Det blir inte riktigt som man tänkt sig ibland !! Men jag antar att det bara är att rycka upp sig... men just nu känns det svårt !! Aja, ska inte prata sönder er om massa strunt.!! Tog en promenad förut, bara för att skingra tankarna lite...sedan var det en impuls som sa att jag skulle hyra film. Så sagt och gjort, det blev New Moon. (Twilightserien). Så nu ska jag öppna min kalla Loka, sätta mig och glo på film, dra ner rullgardinerna och inte göra någonting mer på hela kvällen. Det är jag värd idag !!!! Förövrigt luktar det förbannat gott utanför, grannarna grillar och det finns banne mig inget som luktar godare. Hej Sommar !!! Men det får bli något annat ätbart för min del, som sagt mina planer gick i stöpet.


Tänker på dig Märtha !!!


/ M   A   R   I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0