Bilder från Åre !!














När jag skrev sist skulle jag ställa mig i kö för att komma in i duschen, men det slutade med att jag hamnade längst bak i kön. Ni vet att varmvattnet inte brukar räcka hur länge som hellst i sådana här fjällstugor, men jag hann shamponera håret så det var lugnt tänkte jag. MEN, när jag skulle tvätta ur shampot för andra gången var det som jag befarade från början, varmvattnet var slut. !!!!!!!!!! Fy bubblan vad kallt, usch och fy. SVINKALLT rent ut sagt... Var jag inte vaken så vaknade jag ju då i alla fall, shampoo, balsam och duschkräm var jag ju bara tvungen att tvätt ur/bort. Så det var bara att bita ihop, brrr.... Fy!!!!! Nu har vi fått i oss middag i alla fall, och mat var just vad jag behövde. Så nu har jag fått lite mer energi. !!! Nästan så att jag blir lite sugen på att svida om och slå klackarna i taket ikväll..jag blir säkert inbjuden till grannarna nedanför :).


Kommentarer
Postat av: Jos

Åh, vad mysigt ni verkar ha. :) Superfina bilder!

Ser dock fram emot att ha dig tillbaka i Sthlm snart! Vad sägs om ett glas på någon uteservering i veckan? :)

2010-05-01 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0