Besök av Marie och lunch i Kungsträdgården !!

Igår mötte jag upp Marie vid 13-tiden, därefter kikade vi in i några butiker innan vi satt oss ner och käkade en utsökt lunch (röding med dillkokt potatis).. Timmarna går snabbt när man har roligt, så vid 17-tiden begav vi oss hemåt för att fortsätta den trevliga dagen vi påbörjat. Det blev tacos till middagen sedan myste vi bara i soffan med massa bra musik i bakgrunden, för att inte glömma att det blev lite skvaller och massa skratt också. Vid 01-tiden somnade vi som två små barn, för att sedan kunna kliva upp i tid och komma ut på stan. Men gissa vilka som tog sig en rejäl sovmorgon i morse, jo Mari och Marie. Skönt var det i alla fall, men sedan blev det brottom. Marie skulle ju åka hem vid 15-tiden, så det var bäst att lägga på en rem om vi skulle hinna med en lunch i Kungsträdgården. Det gjorde vi.. Vi köpte med oss varsinn toast och en dricka, sedan slog vi oss ner på en bänk i parken. Gissa om det var varmt :). Men ack så förbannat härligt. Toasten smakade fint, sedan blev det en snabb sväng in på några butiker innan jag vinkade hejdå till min lilla Pärla(n). Vi har haft två underbara dagar tillsammans. Sommaren har vi planerat också, jag måste ju passa på att umgås med henne så mycket som möjligt nu för i Augusti flyttar Marie till Nya Zeeland. (hon gör sitt ex-jobb där). ♥












Kärlek !! ♥

Senare idag träffade jag en kompis, vi köpte med oss varsinn dricka och satt oss vid vattnet i Haninge. Där vi pratade och njöt av kvällssolen. Nu är jag hemma och har väl inte hunnit med så mycket, rensat och gjort rent kylskåpet har jag gjort i och för sig, samt torkat golven. Det är en jäkla fart på Mari ska ni veta :). Nu blir det tv.



/ M   A   R   I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0