4:e Maj 2010 !!!

Tjohej vad dagarna går, jag hinner knappt komma till jobbet innan det är dags att åka därifrån. Så är det ju inte riktigt, men det känns som det i alla fall. Skönt med andra ord !!!! Tisdagar innebär utflyktsdag på fritids, så idag blev det en promenad till en skogsdunge där vi käkade mellanmål och lekte, det fanns en närliggande fotbollsplan också, så ni kan ju gissa var jag befann mig. På fotbollsplanen !!! Jag och grabbarna, vi lirade fotboll i över 1,5 timme så jag är sådär lagomt mör i benen för tillfället. Men skoj var det :). När jag var på väg hem tog jag en sväng inne i Liljeholmen, kikade runt och botaniserade som jag börjar bli riktigt duktig på. Men jag köpte ingenting, bra där Mari :). Jag sparar krutet till i morgon i stället, då jag ska till Jenny och färga/klippa håret. Gissa om det ska bli skönt, både utväxten och håret är i riskzonen nu. Usch och fy !!!! Nu blir det en lång och härlig dusch innan jag sätter mig till rätta i soffan och slappar....







Kommentarer
Postat av: Lillie ♥

Jätte vacker bild på dig :D !

2010-05-04 @ 19:23:07
URL: http://lliilliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0