12/5-10. Då var det helg !!

Äntligen helg gott folk :). Mer korta veckor åt folket, det vore skönt. Man hinner att göra sådant man inte annars hinner på veckorna, nog för att man kan göra detta på helgerna. Men det är inte samma sak..om ni nu förstår vad jag menar :). Det har varit strålande sol idag och cirka 15 plusgrader. Gissa om Mari ha njutit, jag blir så lycklig. Ännu lyckligare blir jag av dom fina orden jag fick av en förälder idag.. Beröm är alltid roligt att få !!!  

På fredag kommer Marie och hälsar på, det ska bli toppenmysigt. Lite kvalitetstid med min älskade Pärla !!!! Vädret ska inte bli så bra såg jag, tråkigt. Men det blir vad man gör det till, eller hur ?! :). Roligt ska det bli i alla fall..



Det fick bli en inbakad fläta dagen till ära, skönt att få upp håret nu när det är så varmt.


/ M   A   R   I





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0