Timrå Ik till slutspel och Anna Bergendahl till eurovision

Den här dagen har ju varit för bra för att vara sann, oj oj. Timrå Ik gick till slutspel ikväll, så gissa vem som sitter i soffan med ett brett leende på läpparna just nu... Fan vad härligt !!!!! Hoppas nu att dom håller i detta och går långt, dom får gärna vinna elitserien också. Då lovar jag att jag ska göra något riktigt oväntat, vad vet jag inte just nu. Men jag/ni får klura ut något bra ?! :). 

Samtidigt som jag kollat hur det har gått för Timrå har jag kollat på Melodifestivalen. Och ni vet vilken/vilka jag höll tummarna för (Eric och Peter), men jag måste säga att Anna Bergendahl som precis gick vidare till eurovision var en värdig vinnare. Hon är så oootroligt duktig, vilken röst. Min Idolfavorit också, så ja, Grattis Anna !!! Håller tummarna för henne...

Nu ska jag leka diskmaskin och plocka undan lite här, så man med gott samvete kan lägga sig lite senare.







Kommentarer
Postat av: Emilia

Eller hur, Anna är super!

2010-03-13 @ 22:09:18
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0