Söndag, politiksnack och Peter Jöback !!

Håll i er, men Mari var vaken till efter 01 igår. Det hör inte till vanligheten kan jag säga, men jag var inte ett dugg trött. Vaknade vid 07 igår också, så jag borde ha varit trött. Men icke !! Märtha vaknade strax före 01 och frågade om jag var sjuk eller något liknande, hon kommenterar alltid mina tidiga kvällar annars. Men nu gjorde jag henne riktigt förvånad :).

I morse slog vi nog upp våra ögon samtidigt, därefter blev det snack om politik och trånande blickar på Peter Jöbacks hemsida. Haha, nu får vi ju ge oss. Men den karln, oj oj oj !!!!!!!!! Nu har vi precis käkat frukost och städningen är redan i full gång, jag har diskat, dammtorkat och dammsugit golven. Så nu får Märtha bädda rent och moppa golven. Bra deal va ?! =)

Idag blir det bio (Shutter Island), fika och ett kärt återseende. Ingen tid är bestämd ännu, så vi får se när jag ger mig iväg. Men nu ska jag pyssla med annat, vi hörs !! /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0