Söndag och massa sol !!

Nu har jag insett vad det beror på, varför jag vaknar så tidigt !!! Det är ljust ute på mornarna, det är problemet. Eller problem kanske vi inte ska kalla det för, jag hoppar ju av glädje att våren snart är här. Men nu kan jag glömma att sova länge på mornarna. Att jag inte kom på det tidigare, men nu vet jag. I alla fall, jag har varit vaken sedan 07.45 men klev inte upp förrän vid 08.15. Då blev det en lång och härlig dusch, så nu är jag en ny människa också. Inte illa :). Märtha har också hoppat upp nu, så det är snart dags för frukost. Vi får se vad dagen erbjuder, bio är bokat i alla fall. Annars blir det nog slapp hemma bara.... på er / M



Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Hejju sötis ♥

Riktigt, söt blogg, kika gärna in på min jag har just frågestund :)

Skulle vara riktigt glad om du ställde lite frågor ! Kram :)

2010-03-14 @ 14:45:57
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Efter att gjort en stor comeback på bloggen igår så är jag tillbaka i bloggkaoset. Efter att ha haft min blogg pausad i två månader så startade första dagen igår med 200 läsare igen.



Jag skriver om min frisörutbildning "En dröm", fester, mode, "viktnedgång 2009 & 2010" liksom "allt och ingenting".



Du är hjärtligt välkommen att följa min blogg och mina tips.



Vi kan även lägga till varandra i BL om du vill de, fresten så har du en jättesöt blogg=) Hihi! /Laalee

2010-03-16 @ 11:02:13
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0