Huvudet väger bly !!!!

Nu är batteriet urladdat kan jag lova er, oj vad trött jag blev helt plötsligt. Kroppen skriker "GÅ OCH LÄGG DIG MARI", men jag har inte tid med det ännu. Måste fixa några grejer inför morgondagen först, vad det är får ni inte veta. Det vankas en överraskning förstår ni men en viss person läser min blogg nämligen, så ni får veta vad det handlar om i morgon i stället. Men två personer kommer med all säkerhet bli vääääldigt glada :) ♥

Har varit hemma i dag som sagt, men vilat har jag definitivt inte gjort. Dumt kanske, eftersom jag med all säkerhet fortfarande har feber. Jag har tvättat, dammsugit, hjälpt Märtha att baka bullar osv.. Så ja, nu är jag tröttare än någonsin och mitt huvud väger bly. Det är dags att ta tag i det jag ska fixa kanske, så jag kan lägga mig snart. Sagt och gjort, nu blir det annat. Vi hörs sen.. / M







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0