Hemma i Sundsvall !!

Så, nu är det fritt fram. Jag tog och åkte hem en dag tidigare i stället, och varför jag inte skrev det förut var för att jag tänkte överraska mamma och pappa. Pappa blev överraskad och väldigt glad, mamma jobbar så hon har ingen aning om att jag sitter här hemma i soffan...hihi..:). Pappa hämtade mig på tågstationen vid 16-tiden och sedan hängde jag på och avverkade några ärenden pappa hade. När vi kom hem ringde syster J och frågade vad jag gjorde, hon visste inte heller att jag var hemma. Så strax efter att vi hade lagt på stod Jennie, Elsa och Edvin utanför dörren. När kidsen hörde att jag var hemma hade dom släppt alla leksaker och tvingat Jennie att skjutsa dom hit.. Och OJ vad roligt det var att träffa dom, det går inte att beskriva hur underbart det var att krama om dom små.. ♥ 

Nu sitter jag och pappa och inväntar nedsläpp mellan Timrå IK - HV71. Första matchen i kvartsfinalen med andra ord så nu är det bäst att vi kämpar på, så vi tar oss till semifinalen. Håller tummarna...












Kommentarer
Postat av: emma.

God morgon! Jag kikar in och hoppas att du får en bra fredag :) Kram Emma

2010-03-19 @ 08:47:10
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0