Fortfarande hängig !!

Jag vet inte, men det känns som jag skulle kunna sova i flera dygn. Min kropp är helt slut, huvudet väger bly och kroppen hasar sig fram i slowmotion. Hm, något skumt är det allt !!! Men jag är vaken ändå, måste fixa lite saker och sedan bege mig iväg. Vart får ni veta senare... ♥

Jag får allt hoppas att jag mår bättre i morgon, har massa trevligheter att se fram emot i helgen ju. Exempelvis, Vin/choklad-kväll hemma hos Elin i morgon. Heldag med familjen på lördag, med middag och massa mys. Dop för Elias på söndag. Jag ska till sundsvall i helgen med andra ord, om ni inte redan förstått det :).

Nu ska jag käka lite frukost, vi hörs senare.../M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0