En dag på Skansen !

Hej hopp ♥

Hur har er dag varit ?! Min har varit helt underbar faktiskt, jag måste ha världens bästa jobb. (ibland). Barnen har sportlov som sagt, så vi passar på att göra massa utflykter då vi både har tid och mindre barn. Idag var det Skansen som stod på schemat, och oj vilken toppenmysig dag vi har haft. Vi gav oss iväg vid 09.30-tiden och kom hem vid 15-tiden, det blev en heldag med andra ord. Vi började med lunch när vi anlände, grillade hamburgare med tillbehör. Sedan bar det iväg ut igen, för att kolla på djuren, testa på massa cirkuskonster och få lite smakprov på hur det var att gå i skolan för 100 år sedan. Både barnen och vi personal var nöjda och belåtna när vi gav oss av hemåt. Jag har känt mig som ett litet barn hela dagen :). Men nu är jag tröttare än tröttast, det tar på krafterna att vara ute en hel dag plus ansvara för massa barn samtidigt. Jag fotade några fina bilder på djuren vi såg plus lite andra naturbilder, men det går tyvärr inte att ladda över dom från mobilen så jag får fixa och trixa med det lite. Så ni får hålla tummarna medan, och hoppas på att dom kommer upp snart :)

Nu blir det middag och sedan mys i soffan en stund, känner att det blir en tidig kväll. Hej så slänge !! / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0