28 Mars. Nu var det ett tag sedan igen !!!

En helg med ett fullspäckat schema har varit anledningen till att jag inte har bloggat i helgen, men nu är jag hemma och tänkte passa på att berätta vad helgen har bjudit på. I fredags blev det fredagsmys med Lets Dance, god mat och mycket trevligt sällskap. På lördag packade jag ihop lite saker och begav mig till Västerås, dit jag skulle åka och hälsa på Carro och Mattias. Vilken kväll säger jag !!! Blev bjuden på middag när jag kom fram, sedan var det dags att byta om och ta tag i flaskan. Det var alltså fest på schemat ! Carro hade bjudit över några vänner också, vilket jag tycker var mycket trevligt. Alltid roligt att träffa nytt folk. Efter många glas vin, trevligt sällskap, skratt och massa musik tog vi en taxi ner till stan. Vi klev in på Blue Moon Bar och dansade av oss massa energi. Klockan tickade iväg och vi var nöjda efter en mycket rolig kväll. En kebab fick följa med oss hem också, grymt gott !!! Klockan 04 däckade jag och vaknade upp med världens huvudvärk vid 11.30, men det var det värt =). Tack Carro, det var otroligt roligt att komma och hälsa på !! ♥

Nu är jag åter hemma och jag har hunnit dammtorkat lite och gjort rent badrummet. Nu tänkte jag slappa resten av kvällen, med en fet godispåse och pepsi max. Det är jag värd idag !!!! Usch för att vara bakis...

Veckan blir kort, eftersom jag bara jobbar fram till på torsdag. Sedan blir det en resa upp till Norr igen, annars har jag inget planerat i veckan. Jo, en sak - ansiktsbehandling på tisdag!! Ååh vad skönt det ska bli...


Bilder kommer i nästa inlägg.. !!!


Uppdatering 20:58 !! Bilderna går tyvärr inte att lägga upp, så jag försöker i morgon i stället !!!





Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Spana in dagens outfit i bloggen och säg gärna vad du tycker! ^^

2010-03-28 @ 19:42:01
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0