24 Mars 2010 !!

Men vilken otroligt bra dag !!! Det har inte hänt något speciellt egentligen, men dagen började så underbart bra. Jag vaknade nämligen utav att solen lyste in genom köksfönsret och speglade sig in i sovrummet, hur underbart är inte det ?! Jag älskar solen !!  Vi har blivit bortskämd med sol hela dagen och jag har varit på strålande humör. Äntligen är våren här.

På jobbet har det varit full fart hela dagen men det klagar jag inte på, dagarna bara springer iväg då. Snart helg igen :). Men först ska jag ta mig igenom torsdagen och fredagen.. I morgon ska vi ta med förskoleklassbarnen till Konserthuset, för att lyssna och lära oss hur en orkester fungerar. Spännande !! Kvällen består av lite torsdagsmys, tacos och film med andra ord. Sedan ska jag ladda för ett besök i Västerås, åker nämligen och hälsar på Carro och Mattias på lördag. Det ska bli riktigt roligt. Tack för inbjudan vännen :).

Nu ska jag fortsätta att kolla på matchen mellan Djurgården - Brynäs.

Vi hörs / M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0