Snälla människor !!

Måste bara få berätta, jag blir så glad varje gång. Varje morgon måste jag poängtera också !!!!! Jag har ju en förmåga att komma först till busshållplatsen varje morgon, varför behöver vi inte prata om :). Där står jag och poppar musik och inväntar bussen som ska komma, några minuter innan avgång har busshållplatsen fyllts på med några fler människor än bara jag. Bussen stannar och det är dags att kliva på, jag har då som oftast hamnat längst bort från dörren eftersom dom andra fint placerat sig där man ska kliva på. Nu kommer vi till det jag blir så otroligt glad över, i stället för att dom andra trängs och skyndar sig för att få kliva in på bussen först låter dom mig stiga på först. (eftersom jag stod först på busshållplatsen). Vet inte om detta är en vanlig förekommande händelse, men jag har aldrig varit med om det förr. Inte innan jag flyttade ner hit i alla fall !!!!!



Händer detta er ??


En sådan liten sak kan göra en sååå glad...!!!!!!


/ M   A   R   I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0