Möblerna sköt vi åt sidan, men inte festen =)

För att låta väldigt töntig, men fyyy faaan vad jag hatar när man inte vet vad man ska sätta på sig för kläder. Jag har vänt upp och ned på garderoben för att försöka hitta något, men ingenting var av värde. Inte idag i alla fall !!!!!!! Det slutade med att en svart fodralklänning fick åka på, jag ska sörja min tomma garderob ikväll med andra ord. ha ha. (ursäkta, men jag var bara tvungen).

Jag och Märtha var i alla fall på IKEA förut, vi hamnade inne på några andra butiker också. På IKEA köpte Märtha en byrå och ett sideboard, jättefina saker. Jag slog till på stort och köpte en lavendelblomma, oj oj :). Inne på SIA köpte Märtha tre underbart fina ljus (ett i guld och två gräddvita). Jag kontrade med att köpa en vagn till badrummet, flaskor och diverse andra saker börjar svämma över här hemma, så förvaring är just nu A och O i detta hem. När vi kom hem hade vi tänkt montera ihop ena möbeln från IKEA, men vi gav upp när vi såg hur många delar det var. Någon frivillig som vill hjälpa oss???? Vi kan alltid bjuda på middag som kompensation :).


Nu är jag strax färdig för fest, ska dock bara justera några saker. Sedan sticker jag iväg :).


/ M   A   R   I




Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

Riktigt grymt blogg du har! :D

2010-06-12 @ 16:26:33
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

Hoppas att ni lyckas montera upp möbeln haha ;)

2010-06-12 @ 18:32:12
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0