Fantastisk helg i goda vänners lag !!

Det är ju såhär helger ska spenderas banne mig, åh vad jag njuter. Vad jag gjorde i fredags vet ni ju redan (läs inlägget nedan), men igårkväll mötte jag upp Josefine vid Årstaberg för att sedan bege oss ut till Haninge. Där vi skulle bli bjuden på middag, hos en klasskompis till Josefine. Det blev några nya ansikten men också några jag redan träffat..Riktigt trevligt !!! När vi anlände satt vi oss ned och pratade lite innan Fanny bjöd in oss i köket för att ta för oss utav den goda maten hon hade gjort. En genomtänkt och riktigt fin måltid, åh så gott det var !! Senare när middagen var intagen serverade Fanny en otroligt god äppelkaka, till det blev det kaffe. Kvällen fortsatte framåt midnatt och sedan tackade vi för oss och begav oss hemåt. Tack för en väldigt trevlig kväll tjejer !!! ♥ 


Idag vaknade jag hemma hos Jens vid 09-tiden, fick en smärre panikattack då jag trodde klockan var över 14.00. Men så fel jag hade :). Jag och Märtha hann med en god lunch i Grisslinge idag, också den måltiden var otroligt god. Måste erkänna att helgen bara har bestått utav massa god mat. Men så får det vara ibland. :). (tråkigt att veckan kommer innebära detsamma, eftersom ett restaurangbesök och en grillfest står på agendan.).


Här kommer bilder från helgen:












Detta var bilderna från fredagen.







Söndagens lunch.











Lördagens trevligheter.


Nu tackar jag för mig !!!


/ M   A   R   I







Kommentarer
Postat av: Caroline

vilka härliga bilder!:D

2010-06-06 @ 21:09:59
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

hur är din måndag sötnos? (:

2010-06-07 @ 14:53:49
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Hanna

Fina bilder! :)

2010-06-08 @ 09:52:07
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0