Ett besök i Hammarby Sjöstad !!

Usch vad jag är dålig på att uppdatera, men det är så mycket roligt som händer nu så jag orkar knappt starta igång datorn numer. Bra det kanske, men nu har jag några minuter över så jag tänkte passa på. Veckan susade förbi i raketfart, som alltid annars. Igår efter jobbet åkte jag direkt hem till Josefine och Rikard (därav rubriken). Jag och Josefine surrade en stund innan vi begav oss iväg till Sickla, för att inhandla lite småsaker. Därefter gick vi ner till en liten restaurang för att få i oss en bit mat, vilket var riktigt behövligt och gott. Rikard mötte upp oss lite senare, eftersom vi hade bestämt att vi skulle sätta oss vid en brygga i närheten tillsammans. Huur mysigt det var kan jag nog inte få fram i ord. Men ja, det var underbart. Solnedgång och trevligt sällskap !!! ♥ När solen hade gått ned gick vi upp till lägenheten igen, där vi fortsatte vår trevliga kväll. Rikard gav sig iväg med grabbarna lite senare dock. Men jag och Josefine satt kvar och pratade. Kvalitetstid med en god vän är aldrig fel !!! Klockan tickade på och helt plötsligt var den över 02, så det slutade med att jag lånade deras soffa över natten. En helkväll med Josefine med andra ord :). ♥ I morse blev det frukost och lite umgänge innan jag begav mig hemåt, så nu är jag hemma och har samtalat lite med Märtha över en kopp kaffe. Nu däremot har jag slagit mig ned på balkongen i solen, för att förhoppningsvis få lite färg. Jag tror minnsann att jag ska luta bak ryggstödet och drömma mig bort en stund, ta två flugor i en smäll är inte dåligt :).


Senare blir det middag hemma hos en klasskamrat till Josefine, ute i Haninge. En liten get together liksom, som Josefine så fint kallade det för :). ha ha... Bara tjejer, god mat och massa sol. Bättre kan det nog inte bli :).

I morgon om solen skiner blir det att ligga på en brygga nedanför Josefine och sola, så håll nu tummarna för att solen skiner i morgon :).

Jag har massa fina bilder från gårdagen, men jag orkar faktiskt inte ladda upp dom nu. Ni får se dom senare.!!!


/ M   A   R   I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0