En ny människa !!!

Ruskigt vad seg man blir nuför tiden när man har festat, nästan skrämmande. Har dock mått väldigt bra, men jag har varit så trött.. Jag har mest legat ute i solstolen på balkongen och sovit, i solen :). Sååå skönt !!! Duktig som vi är så blev det både en stadig och bra frukost och en god middag, kanske inte den nyttigaste men gott var det. (Pasta med tacoköttfärs). Efter middagen, som intogs för en timme sedan drygt blev det en härlig dusch. Jusses vad skönt, att jag inte tänkte på det tidagare. Nu är jag en ny människa, och känner mig redo för en ny arbetsvecka :). Arbetsveckan består bara av fyra dagar, sedan blir det Sundsvall i några dagar. Midsommarfirande i stugan med familjen väntar...


Klockan är strax över 20.00 och jag har lagt mig i sängen, ha ha. Bra Mari !!!! Men en nybäddad säng lockade...




Frukostbordet. Exakt vad men behöver såhär dagen efter....

/M A R I



Kommentarer
Postat av: SANDRA -EN BRA BLOGG

såg gott ut! =)

2010-06-21 @ 18:00:20
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0