26 grader i skuggan och Tessinparken !!!

JIPPI, äntligen är sommaren här. Jag hoppas att den är här för att stanna också, shit vad härligt det är med sol. Idag har det varit 26 grader i skuggan, nej jag skojar inte. Underbart !!!!!!!!! Vi käkade lunch på skolan sedan packade vi vagnen och åkte till Tessinparken. Ja det är vårat tillhåll i sommar, helt klart en fantastisk plats för barn. Den erbjuder allt !!!!! Där blev det bad och massa lek, plus att dom arrangerade ett midsommarfirande för alla barn. Dans runt stången och glass till barnen, gissa om dom blev glada :). Ja, jag har haft en underbar dag helt enkelt. Om vi ser till det jobbrelaterade i alla fall.........men sedan säger jag ingenting mer....!!!!!!!


När jag kom hem blev det middag och lite djupare snack med Märtha, jag behövde prata av mig lite nämligen. Efter middagen tog vi tag i städningen, ingen av oss vill komma hem på söndag och veta att vi måste börja med att städa. Så nu skiner hemmet :). Det är bara jag som ska putsa till mig lite, sedan är jag redo för sängen...det blir dock lite senare...Packningen är också så gott som klar, jag åker ju till Sundsvall i morgon efter jobbet.. Midsommarfirande i stugan med familjen väntar. Det ska bli såå mysigt !!!! På söndag blir det hemfärd igen, för att jobba i fyra dagar...Sedan är det SEMESTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, sedan slappa och lyssna på lite musik.
Hej på ett tag !!!!


/ M  A  R  I






Kommentarer
Postat av: - JenU

Kikar in och önskar dej en trevlig midsommarhelg =)

Kram!

2010-06-24 @ 08:32:01
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

så skönt :D hur länge har du semester :D ?

2010-06-24 @ 09:51:47
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: julia

Hejj Söt blogg .

Kika gärna in till mej och svara på dagens fråga :)

Tack för förhand, kram.

2010-06-24 @ 12:58:23
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0