Underbara sommar !!!

Shit vad livet leker, eller så är det jag som tycker att min semester varit helt fantastiskt hittills !!! En blandning av båda skulle jag nog tippa på i och för sig... Bloggandet uteblir lite eftersom jag knappt är hemma något, eller rättare sakt, är inomhus. När solen skiner ska man inte vara inne !!!! Dom senaste dagarna har förgyllts utav massa bad....och massa annat skoj !!!!


Fredagen började jag nere på stranden med Elsa och Edvin, där vi badade och lekte i någon timme. Vi fortsatte med detta när lunchen var intagen, sedan kom syster äldst och barnen hit också. Solen strålade underbart, så det blev lite mer bad. När klockan nästan slog middag kom Jens och grabbarna hit. När middagen intagits och det var dags för barnen att lägga sig begav sig jag, Madde med familj, Jens och grabbarna hem till stan. Det blev inte så mycket mer innan det var dags för sängen....


Lördagen fick bjuda på en skön sovmorgon, molnen låg tätt så vi bestämde oss för att inviga det nya äventyrsbadet här i Sundsvall (Himlabadet). Jäklar vad skoj det var, minns inte sist jag tyckte det var så roligt att åka massa vattenrutschkanor. Efter drygt 5 timmar var vi alla slutkörda, så vi duschade och åkte hem. Jag, Jens och Fredrik som var dom vuxna på badet var mer än död på kvällen, så vi spenderade kvällen i soffan. Barnen var också trötta, så det blev en tidig kväll.


Söndagen bjöd också på en sovmorgon, shit vilken träningsvärk jag hade. Ryggen värkte och benen vek sig under mig, men det var det värt. För äventyrsbadet besöker jag gärna igen :). Eftersom solen strålade så packade vi badväskorna och åkte ut till Bergafjärdens havsbad, där blev vi i ett par timmar. Skönt var ordet !!!!! När vi kom hem trixade jag ihop en tårta och medan dukades middagen fram. Viktor (Jens äldsta son) fyllde år dagen till ära. Så det blev kalas, med tårta, paketöppning och fiskedamm för barnen. Mys !!! Sedan drog molnen in och vi blev bjuden på ett åskväder..... Resten av kvällen spenderades inomhus i soffan och fotbolls VM.


Måndag, idag alltså. Jens och barnen begav sig hemåt vid 12-tiden, så jag passade på att bli skjutsad till Berga. Där jag hade bestämt träff med Marie, ja det blev mer bad och sol idag. Jäklar vad varmt och skönt det har varit :). Nu sitter jag i stugan och svettas, men jag klagar inte.....


Jag har haft fyra fantastisk bra dagar. Så jag hoppas det forstätter såhär :). Nu ska jag kika lite tv och bara slappa med min mamma vid min sida....






/ M A R I



Kommentarer
Postat av: ELIN

snygga brillor =) känns som jag behöver jag med ^^

2010-07-12 @ 21:33:49
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Paula

tack sötaste! puss

2010-07-13 @ 10:34:55
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0