Mitt huvud sprängs snart !!

Jag vet inte varför, men mitt huvud sprängs av funderingar snart. Ångesten deluxe har landat i min kropp antar jag, jag vill men jag vill ändå inte åka tillbaka till Stockholm. Jo jag vill !!! Har nu tre nätter i rad legat och funderat över livet ett par timmar, har väl vid 03-tiden tvingat bort tankarna och fallit in i en dvala som övergått till sömn vid sisådär 09-tiden. Därav mina enormt långa sovmornar och min trötthet. Är det i stockholm jag vill vara? Ska jag plugga? VAD ska jag plugga? VART ska jag plugga? Ska jag flytta hem till sundsvall?? Ska jag flytta någon helt annanstans ?? VAD vill jag jobba med i framtiden? Ja vad fan är det jag vill göra egentligen....och jag vet att det bara är JAG som kan svara på dessa frågor. Det är ju ändå jag som bestämmer över mitt liv.. Men jag vet tyvärr inte hur jag ska bära mig åt för att få svar på frågorna !!! Gaaahhh jag blir tokig....


Den enda frågan jag redan har svarat på är att jag vill hitta en plats där jag kan känna mig "hemma", en egen plats som jag byggt upp själv. Om den platsen är i Stockholm eller i Sundsvall vet jag ännu inte..(?)..Märtha detta är inget emot dig, jag trivs att bo med dig... ville bara klargöra det, så det inte blir några missförstånd. !!!!!


Jag ska kolla upp lite saker, sedan är kanske några fler frågor besvarade. Vi får se !! Håll tummarna för mig...

/ M A R I








Kommentarer
Postat av: Christine

Gaah. Känner så väl igen mig i det du skriver, har hållt på så varje sommar de senaste åren :O Men det löser sig alltid! Jag hoppas du kommer vara i Stockholm, då måste vi ses! Kramar

2010-07-29 @ 12:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0