Måndag 26:e Juli och nu blir det barnkalas!!!

Jag får först och främst Gratulera min ena systerson, Alvin som fyller år idag. Hela 6 år blir han. Han är en stor kille nu med andra ord :). Min lilla fis !!! Jag själv tycker att han föddes nyss, men tänk vad åren går för nu är det dags att börja i skolan.... ♥







Jag sjusovaren själv vaknade vid 10.30 av ett ryck, eller jag skyller på att det var mammas mobil som ringde. Men det var en smärre chock, det lät ungefär som tredje världskriget höll på att bryta ut. Jag somnade vid 03 i natt nämligen, på grund utav att jag sov en timme i soffan på kvällen. Typiskt !!!!!  Men men, upp kom jag i alla fall och nu är frukost och lite annat fixat... Ska väl snart börja göra mig i ordning för kalas, barnkalas alltså. Vi hörs senare..






/ M A R I







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0