En plats i solen !!

Jag brukar inte vara den som slukar en bok på några timmar/dagar, det tar hellre månader/år för mig att läsa ut en bok. Om den nu inte är ruskigt spännande/intressant. Jag fick som sagt med en bok i en tidning jag köpte i torsdags, En Plats I Solen heter den. Skriven av Liza Marklund. Jag började så smått läsa den i bilen på väg upp till Sundsvall, och vet ni, den är nästan utläst nu. Nej jag skojar inte :). En bragdmedalj borde utdelas till mig, helt klart.. Den är riktigt bra.. Någon som läst den ???  Att läsa en bok är en exemplarisk sysselsättning när man ligger ute och solar, timmarna bara rusar förbi. Brun blir man också, jag lovar :).







Kommentarer
Postat av: Christine

Jag lyssnade på den förra sommaren. Håller med dig, riktigt bra! Hoppas du får en fortsatt underbar semester vännen, så får vi ses när du är i Sthlm igen. Puss och kram

Postat av: Bloggarmaja

åh , så nyfiken på den boken :)

2010-07-06 @ 15:49:09
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0