En heldag med Elin och Oliver !!

Det blev lite dålig uppdatering igår, eftersom jag var inne i stan hela dagen. Men min dag tillbringade jag med Elin och Oliver i alla fall. Sååå mysigt !! När jag kom dit sov Oliver så jag och Elin passade på att fika och pratar lite, nybakade bullar och saft. En riktig fika med andra ord :). Oliver tänkte nog inte alls vakna från sin skönhetssömn, men tillslut så. Då fick jag leka av mig lite, det blev fotboll, gå-till-affären-lek och den hederliga tittutleken!!!! Mari var i sitt esse kan jag lova er ;). Vid 16-tiden åkte vi och hämtade Kim på jobbet, sedan hem igen och ladda för att åka och kolla på fotboll. Kim och Kristoffer (Marias kille) spelar i Kuben, och dom hade match. Kuben Vs Höga Kusten, japp, rätt lag vann !!!! Kuben VS Höga Kusten 4-0, och Kim gjorde två snygga mål. Bra jobbat !! Sedan var det kramkalas och hejdå, jag begav mig ut till stugan igen.


Jag ser fram emot att få träffa er snart igen !!!! Kanske att det blir lite tätare mellan gångerna också, vem vet ;).


Kärlek till er mina vänner ♥




Boxaren Oliver är redo att gå en rond.




Fikadax innan vi åker och hämtar pappa.




Kim syns, men det är kanske svårt för er att urskilja honom..




Min vackra vän Elin.


Oliver fick sig en ny badrock från tant Mari, jag och Elin konstaterade att det bara var boxningshandskarna som fattades. Då hade han rankat sig in till boxareliten direkt. Tack än en gång för en trevlig dag..


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Elin

Men det är ju vi som ska tacka!! :)) Supermysigt! Får vi som sagt var göra om snart!! KRAMAR <3

2010-07-28 @ 22:44:20
URL: http://elinteresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0