Bröllopsnack och mys med vänner !!

Åh vilken mysig kväll jag, Josefine och Caroline hade igår. Tack än en gång för att vi fick komma förbi vännen ♥ !! Vi insåg snabbt att det inte skulle bli någon film, eftersom våra trutar gick i ett. Men sådant är också väääldigt trevligt. Vi började minnas tillbaka till vår första Åre-resa tillsammans, vi var 16 år och det var full fart varenda dag. Att man orkade, knappt så jag orkar en dag i dagens läge. Sedan kom vi in på bröllop och hur vi skulle vilja ha det.. Vart ska man gifta sig? Hur ska bröllopsfesten gå till? Ska pappa lämna över? Hur skulle man vilja att möhippan var??? Nog för att man inte bestämmer sådant själv, men vi gav några önskemål i alla fall...osv... ett riktigt intressant ämne att prata om faktiskt :). Jag däremot vet på ett ungefär hur allt ska se ut och gå till, men det gäller ju att mannen i fråga också får vara med och bestämma.. på ett litet hörn i alla fall ;). Nu ska ni inte tro att jag ska gå och gifta mig, utan det var mest bara tankar och drömmar som flög fritt.  Vi surrade på mest hela kvällen, timmarna gick och plötsligt var klockan midnatt. Så jag och Caroline gasade hem, och jag somnade väl vid 02-tiden. Efter en jättemysig kväll !!!!


Idag blir det packning och check så jag har med mig allt hem, jag åker ju tillbaka till Stockholm i morgon. Jobbet och allvaret väntar på måndag. Bläääää skulle jag vilja säga nu, jag har världens ångest. Men på onsdag lovar jag er att jag är inne i rutinerna igen....



Josefine och Caroline, skål på er. Vuxna människor dricker coca cola :P.




Här var det framdukat, morötter/gurka och dip, cola och masa godis. Mys var det =)




Detta kallar vi kvinnligt, som faaan !!!





/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Doc Dandy

Bilbilden ÄR kvinnligt...haha...för vi kan fan vi med :D

2010-08-01 @ 17:55:44
URL: http://docdandy.com
Postat av: Anonym

Coca cola är aldrig fel. ;)

2010-08-03 @ 01:41:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe, ja cola is the shit :)

2010-08-05 @ 14:43:30
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0