Bilder, Barnkalas och mys framför brasan !!!

Så då var en till dag förbi, vad snabbt allt går. Kan bero på att jag sov så länge i morse :). Jag och mamma gasade in mot stan i alla fall, vi hann hem en sväng och hämta lite post. Sedan blev det kalas hos Alvin !!! Jag vill också ha en sådant kalas, då man får massa paket, massa tårta och bara få vara i centrum hela dagen. Få vara ett barn med andra ord :). Den tiden är nu förbi dock, men ni minns väl hur mysigt det var att fylla år när man var liten ?!. Alvin verkade vara mer än nöjd när vi begav oss hemåt, det är huvudsaken. Min älskade Alvin !!! ♥




Födelsedagsbarnet öppnar paket.




Söta Ida var det fart på som vanligt.




Elsa försöker visa moster sin glugg, första tanden är tappad.




Elsa, Edvin och Ida posar fint.




Kidsen är samlade, snart är det mat på väg in.




Det bjöds på grillade hamburgare och korv.




Efter maten blev det kaffe, kaka(or) och tårta.




Alvin blåser ut dom 6 ljusen.




När sittplatserna tar slut åker utomhusmöblerna in. Praktiskt :)




Jag idag.



Nu har jag bytt om och slagit mig ner i soffan, sitter för tillfället och kollar på Lotta på Liseberg. Sedan får vi se vad som händer, tror faktiskt att det är en bra film på 4:an vid 21-tiden.


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Paula

snygging!!

2010-07-27 @ 11:08:46
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg ut som ett härligt kalas. =)

2010-07-28 @ 10:31:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: kimia

Gulliga barn!

2010-07-28 @ 17:43:09
URL: http://greenhuman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0