Årets varmaste dag (igår) !!!

Jag skulle kunna skriva ett långt och klagande inlägg om hur varmt det var igår, men jag tänker inte för en sekund klaga faktiskt. Jag gillar det !!!!! Termometern visade 31 grader i skuggan igår, vilket med all säkerhet är rekord på några år. I alla fall här i sundsvall. Det var riktig utlandsvärme, sååå himla skönt. Gårdagen gick till att ligga och sola på en madrass hela dagen, samt läsa min bok. Annars gjorde jag så lite som möjligt, hade smält bort i värmen annars. Edvin och Elsa kom på eftermiddagen eftersom Jennie och Markus skulle på fest, när dom anlände sprang vi genast ner till badet och tog ett svalkande dopp. Det var behövligt kan jag lova er !!!! Kvällen spenderade vi ute på altanen, när klockan slog 23.00 packade jag ihop och gick in. Hade funderingar på att sova på en badmadrass ute på sjön innan, men jag hade säkert blivit ihjälbiten. Men det var en frestande tanke !! Jag somnade i sängen tillslut och nu sitter jag mätt och belåten efter en god frukost, ute i solen. Trodde det skulle vara mulet och regna idag, väderprognosen visade det. Men det kanske kommer senare. Så nu ska jag gå ut och lägga mig en stund, man måste ta till vara på det fina vädret :). I morgon ska jag packa ihop och åka in till stan, Gatufesten och andra trevligheter väntar i veckan nämligen..


Vi hörs senare..


/ M A R I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0