Alfapet, jordgubbar, Gatufesten och massa annat !!

Oj vilken start på semestern. Helt fantastiskt !!! För att börja om från början så kom Marie till mig i söndags. Delar av familjen och Marie beställde mat från pizzerian i Njurunda, sedan blev det spel och en härlig kväll på altanten. Helt underbart nu när man kan sitta ute hela kvällen, utan att frysa. Det är sommar :). På måndagen begav vi oss in till stan som sagt, gjorde några ärenden på stan och sedan var vi igång. Måndag, tisdag och onsdag spenderade vi nere på Gatufesten. Hej och hå vad roligt vi har haft det =). Det bör upplevas för att förstå, så därför lämnar jag det tomt där.  Men jag och Marie lämnar aldrig några tråkiga kvällar bakom oss, allt är skoj när vi umgås. Vi får tacka Anna, Lotta och Caroline för tre trevliga förfester också.


Idag när jag vaknade insåg jag att jag mådde apa, usch. Men det var det värt =). Nu blir det lite vila och laddning för en trevlig kommande helg. Sundsvall får nämligen besök utav tre stockholmare....










Mari och Marie
En härlig duo :)


Lite fler bilder från Gatufesten kommer, men nu måste jag duscha.



/ M A R I






Kommentarer
Postat av: Mathilda

åh vad gott med jordgubbar! Hoppas du får en trevlig kväll!

2010-07-09 @ 22:49:53
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/
Postat av: Kimmey :)

jordgubbar är gott! :D

& så är de nyttiga också :D

2010-07-09 @ 23:02:13
URL: http://bimbolie.blogg.se/
Postat av: hana

härliga bilder! :)

2010-07-12 @ 19:13:46
URL: http://hhss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0