4 veckor semester, nu drar jag till Sundsvall !!

Gissa om det ska bli skönt, jag ser fram emot min semester så enormt mycket. Jag har egentligen ingenting speciellt inplanerat, men det är just det som är semester. Jag, mamma och pappa är på väg till Sundsvall nu, vi passerade precis Uppsala så det är några mil kvar. Men jag ska lusläsa min tidning och ta en nap, så vi är nog snart hemma :).. Tackar ödmjukast för att mina kära föräldrar kom ner och hämtade mig också...♥ 

I morgon om vädret tillåter blir det lite båtåkande med Marie och hennes morbror, får se om det blir lite bad och sol också. Måste nämligen underhålla min bränna lite :). På lördag blir det 1-årskalas, Oliver fyller 1 år. Oj oj vad tiden har gått snabbt...... Snart är en annan gråhårig.....!!!!!



Vila.
Sola.
Bada.
Njuta på uteserveringar.
Umgås med vänner.
Besöka Höga Kusten.

Några punkter som min semester ska innehålla..



Nu ska jag läsa min tidning...Vi hörs !!!







/ M   A   R   I








Kommentarer
Postat av: caroline

fin blogg:)

2010-07-01 @ 20:52:21
URL: http://carolineklund.devote.se
Postat av: Elin

vet du gumman. Jag, Maria & Carro bestämde igår att vi ska dricka lite vin hos Carro & Mattias på onsdag, för att sedan gå ner på gatufesten och ta nått glas.. :)) Har du lust att hänga på? KRAM

2010-07-02 @ 07:51:21
URL: http://elinteresias.blogg.se/
Postat av: Elin

Klart Pärlan får hänka!!! :) KRAM Vore skitkul!!

2010-07-02 @ 08:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0