Måndag 18 Januari !!

Shit, har saknat att skriva faktiskt. Så jag ska hädanefter försöka skärpa till mig (som att jag inte har sagt det ett par gånger nu), men utan egen dator kan det ibland bli lite problem. Men jag lovar att jag ska passa på så fort jag sitter vid en dator, som nu till exempel :). Tjuvlånar Märthas medan hon jobbar...hihi... :P.

Veckorna bara rusar förbi här nere kan jag säga, knappt så jag hinner med. Men jag mår toppen ska ni veta !! Jobbet funkar (fortfarande) utmärkt och jag stormtrivs.. Det är så det ska vara, eller hur ?! :). Sedan sist jag skrev har inte så jättemycket hänt, det har mest varit jobb, i alla fall på veckodagarna. Helgen som var blev lugn, men väldigt trevlig. Lördagen spenderade jag och Märtha i Sickla Köpkvarter, där det blev lite shopping, middag och slutligen bio. Vi såg " Luftslottet Som Sprängdes", tredje och sista filmen i Stig Larssons trilogi. Grymma filmer enligt mig, har ni sett dom ?! På söndagen var det IKEA på schemat... Efter en lång dag låg vi som två utslagna hjältar i varsitt hörn i soffan. En dag på IKEA tar på krafterna :).

Måndag idag och snön vräker ner, bläää.. Tycker faktiskt att det räcker med snö nu !!!! Men annars har dagen varit bra, en lugn och harmonisk start på veckan helt enkelt. Skönt !! Kvällen fortsätter i soffan, där jag tänkte se Idrottsgalan. Ett måste enligt mig...:).


Vi hörs / M


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej vännen!!



Oliver vägrar säga mamma. Säger bara papapa hela tiden. Från morgon till kväll. Skitunge!!;) hihi



När kommer du hemöver nästa gång då?



KRAM

2010-01-21 @ 20:55:58
URL: http://elinteresias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0