100109

Mari är i Stockholm och det betyder färre inlägg, sorry..Men det får ni leva med :). En vecka har gått i alla fall, och jag är tillbaka på jobbet i vanlig ordning. Skolan har i och för sig inte börjat, så det har varit fritids på dagarna. I onsdags var jag ju såklart ledig, så den dagen spenderade jag och Jens i soffan. Skönt att göra ingenting ibland..Det var jag värd :). På torsdag var fritids också stängt, men jag var på jobbet ändå. Det var föreläsning och planering på schemat för oss personal, en mycket lärorik och trevlig dag måste jag säga. Veckan har annars varit lugn, vet inte vad det är men jag har varit sjukt trött hela veckan. Jag tror min semester tog knäcken på mig..haha.. Är det inte då man ska vila upp sig ????  Nu är jag i full färd med att göra mig i ordning, jag och Jens är bjuden på 40-årsfest ikväll nämligen. Vilket ska bli trevligt !! Så jag ska återgå till det jag höll på med, men vi hörs en annan dag.... Hej svejs / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0