Vilka smakupplevelser !!

Då var vi hemma och vi har haft en väldigt trevlig kväll. Resturante La Cucaracha kommer jag med all säkerhet besöka igen, så den restaurangen rekommenderar jag varmt. Dom hade bra service, mysig inredning, goda drinkar och för att inte prata om maten som var fantastiskt god. Helt klart den godaste tapasen jag någonsin ätit. !! Vi käkade;

- Friterade bläckfiskringar med aioli
- Grillade räkor
- Grillad chorizo
- Friterad potatis med aioli
- Hembakat vitlöksbröd
- Grönsaksbiffar med tzatsiki
- Fiskspätt


Dessa sju tapasrätter delade vi på och därefter var vi mätta och väldigt belåtna. Innan maten serverades drack jag en mojito och till maten delade vi på en kanna sangria. Jäklar, jag vill tillbaka. Vilka smakupplevelser :). Som ni förstår är jag väldigt nöjd med kvällen, det var tänkt att vi skulle gå vidare men vi tog en långpromenad i stället och sedan åkte vi hem. Nu har jag hoppat i säng och ska nog strax släcka ner och sova, måste bara varva ner lite.

Förresten, vi var en hårsmån ifrån att krocka med ett tåg på vägen hem. Idioten till busschaufför stannade mitt på tågrälsen (eftersom det var rött ljus vid korsningen) och han tyckte nog att han stod bra där, för han vägrade flytta på sig. Det var 1 minut kvar till tvärbanan skulle komma, men innan dess hann ett lok komma. Som tack och lov hann stanna, annars hade det blivit pannkaka. Usch, min puls var uppe på max där i några sekunder. Jag eller rättare sagt vi fick panik...!!!!!!!!!!



En belåten Mari. God natt på er !!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0