Vårkänslor !!

Tror det är fler än jag som haft lite vårkänslor idag, eller har jag fel?!. Det har varit strålande sol och några minusgrader, fåglarna har kvittrat och solen har börjat värma en om kinderna. Helt underbart ju :). Vi trotsade till och med snön och hoppade hopprep på skolgården idag. Tyvärr påminner kalendern mig om att det bara är februari fortfarande, och vi ska inte tala om all snö. Men lite hopp om att det blir en vår finns det ju ;).




Min dag har varit väldigt bra annars, jag var ju förberedd på en väldigt lång dag men snälla kollegor som jag har så slapp jag kvällens föreläsning. Jag blir uppdaterad i morgon i stället :). Så nu är jag hemma med andra ord, har precis duschat och fått i mig lite käk. Eller rättare sagt, en shake :).

I morgon är det fredag, och hej vad veckorna går. Känns som att jag har sagt det tidigare, men jag vet faktiskt inte vart veckorna tar vägen.(?) Det känns som att veckorna bara består utav måndagar och fredagar, men jag klagar inte :).


Måste bara berätta. I morse i Metro stod det om en 40-årig man som tappat ner sin mobil på spåret, vid T-centralen (i tisdags). Dum som han är hoppar han ner och tänker plocka upp den, men vad han inte visste (fattade) var att ett tåg var på väg in på perrongen. Han kämpar för att hinna upp på perrongen igen, men tyvärr. Han blir påkörd och överlever inte. Då frågar jag, hur dum får man vara egentligen?? Mobilen var tydligen värd väldigt mycket..




I morgon blir det jobb mellan 07.30-16. Sedan ska jag möta upp Josefine, Jenny och Emma för en fika på Söder. Får se om jag hinner att delta i deras lilla shoppinrunda också, annars får jag nöja mig med en kaffe. Senare blir det Let´s Dance och gotta :). Nu ska jag kleta i lite värmeskydd i håret, och sedan föna. Så hej på er :)


Kommentarer
Postat av: Stef

ngn speciell som du tror har vårkänslor eller? :)

2010-02-12 @ 16:09:57
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens ögongodis (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/february/ian-somerhalder-3333.html#comment

2010-02-12 @ 17:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0