Tisdag och jag lyckades !!

Tjohej vad det gick bra att ta sig till jobbet i morse, jag var i och för sig 45 minuter tidig. Men hellre det än att inte komma till jobbet alls. Kollegorna hade saknat mig igår, så jag var väldigt välkommen idag. Känns skönt att ha underbara kollegor !! Hemresan gick lite sämre, men hem kom jag i alla fall. Dagen har varit bra, tisdag innebär som sagt utflyktsdag på fritids så vi har åkt pulka och lekt i snön hela eftermiddagen. Skojar inte när jag säger att snödjupet är upp till mina ljumskar, helt sjukt. Men det var skoj att leka med barnen i den snömassan :).

När jag kom hem blev det fiskbullar, potatis och kokta/rivna morötter. Såå jäkla gott :). Efter en varm dusch sitter jag nu i soffan och varvar ner i väntan på att Såld På Hus ska börja!!! Sedan blir det godnatt....


/ M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0