Tisdag 100216 - Prickarna har (nästan) försvunnit !!

Dagen har varit kall men väldigt trevlig, tisdagar innebär utflyktsdag på fritids. Så när skolan hade slutat drog vi iväg till en pulkbacke och åkte massa pulka, samt grillade korv över den öppna elden vi fixat. Gissa om det var mysigt.. :). Att ha ett jobb där man får vara ute hela eftermiddagarna borde alla ha, frisk luft är sååå underskattat. Så ni som sitter på kontor, ut i friska luften med er ;). Blev en halvtimmes övertid idag också, snäll som jag är..





När jag kom hem var det städfirma AB här hemma, Märtha hade dammsugit och moppat golven. Så här doftar det ljuvligt kan jag lova er, dessutom är sängen nybäddad. Skönt !!! :). Jag själv har hunnit duscha, diska och hänga lite tvätt, nu blir det några timmar i soffan innan sängen kallar.

Förresten, recension av gårdagens (natt)ansiktsmask. Mina mardrömsprickar i ansiktet är så gott som borta, och det skedde över en natt. Tack vare Dermalogicas underbara produkter. Det tackar vi för !!





Öppnade min agenda nyss och skrev in lite planer/saker som händer framöver, det är alltid så roligt att ha saker att se fram emot. Dop (i sundsvall), påsk (i sundsvall), Åre-resa, ansiktsbehandling, besök hos frisören, utgång...  Detta är bara några få utvalda saker som sker framöver... ♥ 



/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0