Sverige Vs Vitryssland - OS 2010 !!

Efter bara 8 minuter leder sverige med 2-0, och det glädjer mig. Slopade Lets Dance ikväll faktiskt, hockeyn blir med all säkerhet mycket mer underhållande. Henrik Zetterberg är ju med :). Vissa av er vet mycket väl vad jag tycker om honom.. Elin, Maria och Carro...kommer ni ihåg då jag blev helt skakis när jag såg honom på stan ? :). Ja, Henrik är en stor i Idol. Han klädde till och med mina väggar i mina yngre år. Snyggt :). Glömmer aldrig heller min stora besvikelse när han ställde in vår istid tillsammans, jag skulle nämligen få några timmar med honom på isen. (jobbade åt Timrå Ik en gång i tiden, så därför fick jag den möjligheten), men under den perioden låg Timrå väldigt dåligt till i Elitserien, så Henke ville satsa all energi på träningen/matcherna då. Men jag kommer aldrig förlåta honom..haha :)..






oj oj oj. Han borde koras till sveriges snyggaste kille :).



Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena! Jag måste berömma dig för din blogg,fin och bra:D Det är inte så lik min blogg,men jag gillar din alf!:) Min blogg har en snygg design och roliga inlägg,men jaja.. Bra blogg har du i alf :D



kram på dig!

/ http://housebunny.blogg.se

2010-02-20 @ 14:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0