Skönhetstävlingar för barn !!!




Skönthetstävlingar för barn !!
Jag finner inga ord när jag ser/läser om sådant här, jag anser att det här är så rubbat som det kan bli. Såg ett program om detta på Tyra Banks Show, för väldigt länge sedan. Men idag när jag läste en blogg blev jag påminnd igen. Usch och fy !! Jag läste också något i aftonbladet för någon dag sedan att föräldrarna till dessa barn även låtit dom plastikopererats. Ja som sagt, jag finner inga ord. Vad tänker dom med ? Eller vill dom bara uppfylla sina egna drömmar, igenom sina barn ??.. Från en tjej som jobbar med barn på dagarna säger jag bara, låt barnen få vara BARN för tusan. Vad tycker ni, är detta okej eller inte ??



Kommentarer
Postat av: Ana

abolut inte okej.. De små stackarna är me dpå det för mammorna vill och säger de själva att det tycker om den och så så hade de blivit hjärntvättade..

2010-02-14 @ 23:31:24
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: Ida

Är väl inte helt hundra på om det är en så bra idé.. Lika lite som det är att tvinga barn att ägna sig helhjärtat åt någon annan aktivitet. Men det där med plastikoperationen läste jag faktiskt, det gällde ju ett par utåtstående öron. Så det var ju inte så konstigt att dom åtgärdade, det konstiga var ju mammans attityd. Hoppas att allt är bra med dig :)

2010-02-15 @ 23:22:05
URL: http://idabitar.blogspot.com
Postat av: Laks - den djurrättande feministen

Inte okej! Det är vidrigt.

2011-12-29 @ 18:34:18
URL: http://laks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0