Onsdag !!

Började 09.00 i morse och trodde med all säkerhet att kaoset utanför hade lugnat ner sig. Men ack så jag bedrog mig, jag gick ut vid 07.30 för att ge mig iväg, bussen var drygt 30 minuter sen, köerna var enorma och jag klampade in på jobbet vid 09.45. Trevligt !!! Tur i oturen att jag öppnar i morgon med andra ord, det innebär att jag med all säkerhet kommer i tid. (eftersom jag åker så tidigt). Arbetsdagen har varit helt okej, det har varit mycket att göra så jag är sådär lagomt trött i huvudet nu. Så sängen lockar strax, eller ja, jag ligger där redan men sömn lockar alltså. Efter jobbet blev det en fika, sedan direkt hem till ett dukat bord. Flygande jacob blev det och Erikssonskan jublade. Det är bland det godaste jag vet faktiskt, så där fick du ett stort plus i kanten Märtha. haha.. Sedan stod jag för diskningen, och där måste jag rekommendera er en sak. Eftersom båda damerna i detta hushåll har känsliga händer (vi blir lätt torra alltså) så har vi köpt ett diskmedel som är skonsamt mot händerna, och resultat har det gett. Det är drygt och luktar dessutom mumma :)







Härmed önskar jag er en god natts sömn och en bra dag i morgon, det blir en lång dag för mig i morgon. Vi har nämligen APT-möte. 16.00-17.30. Det får bli till att sova i helgen i stället =) 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0