Onsdag = Huvudvärk !!

Ja, det slår aldrig fel. Men jag tror onsdagar har någon förbannelse över sig, för jag har alltid huvudvärk på onsdagar. Varför vet jag inte ?! Men aja, nu vet ni det. En treo har i alla fall åkt ner, så jag hoppas den släpper snart. Annars har dagen varit helt okej, men nu sitter jag i soffan efter en god middag. Märtha har kommit hem igen, efter en minisemester hemma i Sundsvall. Så nu är det liv i luckan igen ;).

I morgon är det öppning som gäller för mig, likaså på fredag. I morgon efter jobbet ska jag gå på en föreläsning också, mellan 18-20.30. Jag är hemma vid 22-tiden med andra ord, om jag har tur. Vilket innebär att jag bara hinner hem innan jag ska sova. Men tur att det snart är helg, då kan jag unna mig en eller kanske till och med två långa sovmornar :). Appro på helg, på Söndag träder Alla Hjärtans Dag in. Vilket innebär att man ska ha massa mys med den kära och att Elin fyller år. Men vad jag ska göra vet jag faktiskt inte, men jag har hört rykten om en biodejt :). Nu ska jag koncentrera mig på Det Okända. Så vi hörs :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0