Nu är OS i Vancouver igång !!

Hur många medaljer tror ni att vi kniper i år ??.  Charlotte Kalla är ett säkert kort, så hon drar nog in någon medalj. Av vilken valör vet jag inte, men Guld kan vi ju alltid hoppas på. Invigningen var tydligen ett fiasko också, i alla fall enligt aftonbladets skribent. Själv såg jag inte invigningen så jag kan inte bedömma själv, men jag får väl lita på hans ord. Tyvärr har OS inte börjat så bra, 30 stycken har åkt fast för doping och en dödskrasch har skett. (vid en träning i går). Så ja, vad ska hända härnäst?? Vi får alla hålla tummarna att allt går bra, samt önska alla svenska deltagare Lycka till !!! Nu ska jag slå på tv:n och glo lite....




Kommentarer
Postat av: Kabuki-Emma

Jag såg lite på invigningen... Grekland hade blå byxor och jackor med blå armar och vit framsida vilket gjorde att de såg ut precis som Ipren-mannen!

2010-02-13 @ 14:45:18
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0