Min nya klocka + lite annat !!

Om det inte var för att det är mulet ute så hade jag hoppat runt på gatorna och trallat på någon fin vårvisa, åh det är så underbart. Det droppar från taken, fåglarna kvittrar, enorma vattenpölar bildas och folk kikar ut från deras iden. Jag ska inte sitta här och säga för mycket kanske, för snart är det är väl snöstorm igen. Men bara känslan av att slippa frysa är ju fantastiskt, en vårjacka måste kanske inhandlas snart. ♥

Ett besök i Liljeholmen blev det, för att hämta ut min klocka som dom skulle förkorta med några länkar. Men tyvärr hade dom inte lyckats med det arbetet, så jag får återkomma när urmakaren är där eller gå till någon annan som (kan) gör samma jobb. Typiskt !!! Jag blev en klocka (som jag får vänta med att använda), hudlotion, en necessär, en borste och en hårspray rikare på det där besöket i alla fall. Nödvändigt ont helt enkelt !!!


Nivea hudlotion, det är helt klart den bästa lotionen för kroppen. Undra hur många jag förbrukar per år??? Necessären (från H&M) var ett måste nästan, den jag har nu får man använda karta och kompass i för att hitta grejerna. (den är för liten med andra ord). Borsten fick jag gratis då jag köpte hårsprayen, det tackar vi för.




(med blixt)


(utan blixt)

En stilren och väldigt snygg klocka, jag är såå nöjd.







 


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har <3

2010-03-01 @ 01:53:04
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: Erika

oh jag förstår att du är nöjd. den var jättesöt och unik. klockan alltså! :)

2010-03-01 @ 09:59:25
URL: http://meheartit.blogg.se/
Postat av: fotonich - smyckedesigner

Snygg klocka :)



Vi fyller 1 år som smyckedesigner på CaLi Smyckedesign och har massa härliga priser, massor av olika handsmycken och annat smått och gott (:

2010-03-03 @ 12:03:37
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0