Lördag = Bio !!

Milda makter vad jag har sovit skönt inatt, nästan oförskämt bra :). Somnade vid midnatt och vaknade upp för en timme sedan, och jag är såå utvilad. Känner mig väldigt pigg, om jag håller mig från att kolla ut genom fönstret vill säga. För där ute snöar det, som att Stockholm behöver mera snö. Nu får det vara nog !!! Vad dagen bjuder på vet jag inte riktigt faktiskt, ska nog bara slöa i soffan och kolla lite OS. Sedan blir det bio, men det är inte förrän ikväll. Det blir till att se It´s Complicate.. I morgon blir det kanske också bio, men då ska vi se Avatar i stället. Någon som sett dessa filmer? Jag ska försöka fixa biljetter, så att vi kan se den i 3D. Men nu ska jag hoppa ut i köket och diska lite, ska skramla extra mycket så att Märtha vaknar..hi hi :).













Kommentarer
Postat av: fredde

Det dåliga med 3D är att man måste se filmen 2 gånger :D första gången sitter man å kollar på allt utom filmen typ, sen andra gången ser man filmen i helhet :)

2010-02-13 @ 14:59:34
URL: http://www.molleopen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0