Jag har slagit rekord i timmar i kollektivtrafiken idag !

Jusses vilket kaos det är, förlåt om jag tjatar om det hela tiden men det är helt galet där ute. Ni vet redan att jag gjorde ett tappert försök att ta mig till jobbet i morse, men det gick ju som det gick. Käpprätt åt helvete med andra ord. I eftermiddags skulle jag till frisören, vilket gick bra. Resan dit alltså. Värre var det när jag skulle hem vid 18-tiden, jag väntade på t-banan i 20 minuter och bussen fick jag stå och vänta på i drygt en timme. Bussresan tog sin tid också vill jag lova, det är tjockt med bilar överallt. Vägfiler vet inte folk vad det är längre, bilarna kör överallt. Poliser cirkulerar runt överallt, folk är irriterade, vänthallarna är fullproppade, vägarna likaså, bussarna är kraftigt försenade..etc...etc.. Morgondagen får vi se hur den ser ut, jag samtalade nyss med min chef. Ville rådgöra med henne om hur jag skulle göra, eftersom jag gärna inte vill förlora massa pengar på grund utav detta kaos. Hennes råd var att jag skulle försöka ta mig till jobbet i morgon, sedan om det inte går så går det inte samt att det var helt okej om jag kom försent.(vilket jag med all säkerhet kommer göra). Men jag ska självklart ge det ett försök, jag får helt enkelt kliva upp lite tidigare och ta en tidigare buss. Kul !!! Men vad gör man inte...rätt tröttsamt och bara vara hemma också. Vill ju jobba !!!!

bla bla bla bla... Nu ska jag försöka prata om något roligare än detta kaos. Håret blev bra i alla fall, så nu slipper jag utväxten i några veckor. Jenny hon kan hon...:). Nu ska jag läsa lite bloggar och eventuellt några tidningar, sedan blir det godnattt. Så hej med er / M



Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Hej kikade in igen och tänkte önska dig en fin dag denna gången:D Allt bra med dig annars då? :D

2010-02-23 @ 11:32:36
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0