Helgen i bilder !!

Jag som älskar att fotografera måste bli bättre på det, men en systemkamera vore något att införskaffa först. Visst, min digitalkamera fungerar bra också..men ja, en systemkamera vill jag ha.. Mamma och pappa, nu vet ni vad jag önskar mig i födelsedagspresent :). Lite bilder har jag fått ihop från helgen i alla fall, så jag hoppas ni nöjer er med det!!!!






Som ni kanske förstår så älskar jag svart/vita bilder, jag tycker dom bilderna "säger" såå mycket mer än bilder i färg. Tänk vad en bild kan berätta mycket egentligen, från person till person. Jag skulle kunna skriva långa rader om varje bild ovan, men jag låter dessa bilder tala för sig själv i stället, det blir mycket bättre så. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning, tänkte att jag därefter skulle åka och hämta ut min klocka i Liljeholmen. Kanske tar en sväng i några butiker också, sådant är alltid trevligt :). Ikväll när Märtha kommer hem från jobbet blir det bio, en söndagstradition vi infört. Bio är mysigt :). 

Hej på er ♥ / M  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0