Drömmer mig bort...till sommaren !!

Nej vet ni vad, nu börjar Mari bli riktigt less på det här vädret. Norrlänningar kan också avsky snö ibland :). Om man blickar ut genom fönsret ser man bara  massa snö som yr omkring, ja det snöar fortfarande. Usch vad less jag är.. När jag stod och diskade nyss drömmde jag mig bort, till sommaren. Tänk vad allt är enkelt/härligt då...man kan hoppa i ett par sköna sandaler eller ett par snygga pumps och traska ut, sitta på en trevlig uteservering och sippa på ett gott rosévin, mysa på något fik en sen kväll, gassa i solen, klä sig i tunna snygga klänningar... Ja, listan kan göras lång men sommaren är så underbar. Jag vill ha sommar NU !! I stället för att bjuda på massa vintriga bilder,  som jag egentligen kanske borde tänkte jag blicka tillbaka till förra sommaren och bjuda er på några bilder därifrån..Så enjoy..


Sommaren 2009


stranden.. Geeee mig !!


Allt är så mycket enklare för barnen också..


Få vara grymt brun och röja runt på Gatufesten..


Få njuta av årets semester, på en strand..


Eller åka till Rotsidan, ett helt underbart smultronställe.(Höga Kusten)

Nej, det finns banne mig ingenting negativt med sommaren. Så KOM HIT !!!!!


Kommentarer
Postat av: Christine

Åhh, ge oss sommar nuuu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0