Dårfinkar och Dönickar !

Just vad jag och Märtha nyss kollat på, vilken klassiker. Och så himla bra :). Bion blev avbokad ikväll, vi kände att en dag hemma också vore väldigt skönt. Så vi traskar runt i myskläder och känner oss allmänt lodiga. Det kan vara så himla skönt ibland, och jag behöver verkligen en sådan dag nu känner jag.





Ikväll blir det Melodifestivalen i stället, Sofia (en tjej jag gick i samma klass med på Högstadiet) dansar nämligen bakom artisterna ikväll..Så jag måste ju bara kolla :) Nu ska jag diska undan lite, det blev aldrig gjort förut faktiskt. Jag lade mig i sängen och somnade om i en timme i stället.. Latmasken Mari har talat :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenis! =) Vill du tjäna pengar på din blogg? Läs min blogg, btw följ den också givetvis :D Sveriges största bloggerska nu snart! :D Look at me! Kiss

2010-02-13 @ 16:30:59
URL: http://alltidcarolinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0